Uvod u medije


ISBN:
978-86-7558-918-1
pismo:
Latinica
strana:
193
format:
24 cm
teaser-text:

Obrazovanje za medije postaje moćna i nezaobilazna disciplina savremene društvene teorije, ali i prakse.

povez:
Broš

Obrazovanje za medije postaje moćna i nezaobilazna disciplina savremene društvene teorije, ali i prakse. Medijska delatnost preživljava skoro dramatične promene i poprima sasvim nov karakter. U novom tehničko-tehnološkom okruženju glad za kvalitetnom literaturom, udžbenicima i znanjem postaje sve izraženija. Kako za profesionalce tako i za proučavaoce medija.
Knjiga u Vašim rukama pisana je znanjem i iskustvom dugogodišnjeg praktičara ali i proučavaoca medija, profesora Bobana Tomića, i predstavlja potpuno modernu i funkcionalnu riznicu znanja i ideja o savremenim medijima, radu u njima i njihovom mestu u društvenom okruženju.
Boban Tomić je napisao knjigu koja služi prvenstveno kao udžbenik polaznicima medijskih i komunikoloških studija, ali dubina teorijskog sagledavanja i obim praktičnih znanja ovu knjigu svrstavaju u nezaobilazno štivo za praktičare u medijima i komunikacijama, ali i najširu čitalačku publiku.
Svojim obuhvatom, selekcijom tema i oblasti koje se razmatraju i prezentuju, ova knjiga će dobro doći i poslenicima sve popularnijeg obrazovanja za medije na svim nivoima obrazovanja. Pisana u formi udžbenika ona jeste izvor informativne i saznajne građe, ali svojim diskursom ukazuje i na izvesne naučne dileme i fenomene.
Pisana u maniru naučno-popularnog štiva „Uvod u medije” pruža najefikasniji obim teorije i prakse koja je izuzetno potrebna u moru nove literature o medijima i komunikacijama. Kao takva, ona predstavlja izuzetan doprinos teorijskoj literaturi o novinarstvu, medijima i komunikacijama, ali i opštem nivou znanja kako medijskih profesionalaca tako i najšire čitalačke publike.

List Price: 864.00 din.
Price: 691.00 din.