Trgovinska revolucija : novi odnosi u kanalima marketinga


ISBN:
978-86-531-0088-9
pismo:
Latinica
strana:
466
format:
165 X 240 mm
teaser-text:

U pitanju je jedinstven pristup celovitom istraživanju pozitivnih i negativnih efekata jačanja snage maloprodajnih lanaca na odnose između svih učesnika u kanalima marketinga.

povez:
Tvrd

„U pitanju je jedinstven pristup celovitom istraživanju pozitivnih i negativnih efekata jačanja snage maloprodajnih lanaca na odnose između svih učesnika u kanalima marketinga. U oblasti kanala marketinga kod nas ova problematika do sada nije obrađivana na ovakav sveobuhvatan i studiozan način.“

Prof. dr Stevan Vasiljev

„Ispravan je stav autora da u budućim uslovima izgradnje strukture kanala marketinga, u kojoj je izvesno da će stalno jačati snaga subjekata maloprodaje, posebno treba da se menja koncept i sadržaj trgovinske politike, a pre svega u domenu antimonopolske i uopšte politike regulisanja konkurencije na tržištu. Pri tome, treba biti pažljiv kada se izlažu ocene o koncentraciji maloprodajnog sektora, s obzirom na to da su istraživanja i u ovom radu pokazala da, i u uslovima kada je tržišno učešće velikih maloprodajnih lanaca visoko, to može biti u interesu velikog broja stejkholdera, a posebno potrošača.“

Prof. dr Nada Barac

„Budući da je već uočena pravilnost u evoluciji tržišnih sistema, koja sugeriše pona­vljanje iskustva razvijenih zemalja u zemljama u razvoju, na značaju upravo dobija ovde prikazana analiza iskustva u vođenju trgovinske politike razvijenih tržišnih privreda.“

„Aktuelnost teorijske i empirijske analize preporučuje ovaj tekst kao literaturu za nosioce aktivne trgovinske politike, za istraživače u oblasti marketinga, trgovine i tržišne koncentracije, za menadžere trgovinskih ali i proizvodnih preduzeća koji se bave planiranjem strategije i tržišnog nastupa i za sve one koji se bave odnosima maloprodavaca i njihovih partnera.“

Prof. dr Goran Petković

List Price: 1,190.00 din.
Price: 952.00 din.