Marketing-ekonomija

Brend menadžment

Za čitaoce koji se bave brend menadžmentom, metode, tehnike i procedure, koje su na neki način predstavnici određene oblasti, izložene su u celosti, a za druge je dat osnovni prikaz, a čitalac se precizno upućuje gde može da ih nađe obrađene do nivoa primenljivosti.... (detaljnije)
cena:
959.00 din.

Trgovinska revolucija : novi odnosi u kanalima marketinga

U pitanju je jedinstven pristup celovitom istraživanju pozitivnih i negativnih efekata jačanja snage maloprodajnih lanaca na odnose između svih učesnika u kanalima marketinga.... (detaljnije)
cena:
952.00 din.

Korporativno restrukturiranje

Knjiga „Korporativno restrukturiranje“ pokušava na celovot i sveobuhvatan način da uvede čitaoca u izuzetno složenu problematiku restrukturiranja privrednih organizacija. ... (detaljnije)
cena:
3520.00 din.

Finansijska tržišta u uslovima krize

Svet u kome živimo je pun promena i neizvesnosti. Već više od četiri godine smo svedoci jedne od najvećih ekonomskih kriza u istoriji čovečanstva... (detaljnije)
cena:
3259.00 din.

Uvod u medije

Obrazovanje za medije postaje moćna i nezaobilazna disciplina savremene društvene teorije, ali i prakse. ... (detaljnije)
cena:
691.00 din.

Odnosi s javnošću u oblasti zaštite životne sredine

Čovek igrа rаzne igre, аli igru s prirodom može lаko dа izgubi jer se ne drži prаvilа. ... (detaljnije)
cena:
880.00 din.

Menadžment masovnih medija

Monografija prof. dr Nikodijevića dokazuje da studije medija danas u svetu predstavljaju veoma dinamično i razuđeno istraživačko područje što je, razume se, jedna u nizu društvenih posledica... (detaljnije)
cena:
1056.00 din.

Jevrejska tajna poslovnog uspeha

Jevreji čine manje od dve desetine jednog procenta svetske populacije ali, ipak, predstvaljaju više od deset odsto Forbsove liste četristo najbogatih ljudi na svetu... (detaljnije)
Rasprodato

Marketing komunikacija finansijskih organizacija

U monografiji Marketing komunikacije finansijskih organizacija sumirani su rezultati višegodišnjeg izučavanja literature iz ove oblasi,... (detaljnije)
cena:
1440.00 din.

Probaj me, prodaj me

Savremena „kultura“ i mediji naučili su potrošače da naglašavaju značaj robne marke i dokazuju sopstvenu vrednost kroz kupovnu moć i različite materijalne artefakte, odnosno posredstvom nagomilavanja... (detaljnije)
cena:
616.00 din.