Menadžment masovnih medija


ISBN:
978-86-7558-915-0
pismo:
Ćirilica
strana:
460
format:
24 cm
teaser-text:

Monografija prof. dr Nikodijevića dokazuje da studije medija danas u svetu predstavljaju veoma dinamično i razuđeno istraživačko područje što je, razume se, jedna u nizu društvenih posledica

povez:
Broš

štampa*film*radio*televizija*internet

Studija dr Dragana Nikodijevića „MENADžMENT MASOVNIH MEDIJA –štampa, film, radio, televizija i internet” pripada redu izuzetno kvalitetnih naučnih radova koji jednovremeno može biti zanimljiv kako teoretičarima tako i medijskim profesionalcima, ali i takozvanim „običnim uživaocima” u medijskim sadržajima koji su nezaobilazan segment savremenog kulturnog ambijenta.
Prof. dr Milivoje Pavlović

Monografija prof. dr Nikodijevića dokazuje da studije medija danas u svetu predstavljaju veoma dinamično i razuđeno istraživačko područje što je, razume se, jedna u nizu društvenih posledica kojima je praćen ukupan razvoj medijskog sistema. No, ona istovremeno skreće pa-žnju na to da su dominantne istraživačke orijentacije okrenute ostva-rivanju politološkog, komunikološkog ili pak marketinškog uvida u medijske potencijale. Sfera upravljanja medijskom delatnošću ostala je naglašeno po strani u odnosu na magistralne pravce naučnog inte-resovanja. Održivost ovakvog stanja autor dovodi u pitanje ukazivanjem na činjenicu da medijsku delatnost karakteriše radno i tehnološki složena i specifična praksa, kao i ogroman ekonomski potencijal – što su okolnosti koje ovu delatnost neizostavno dovode u vezu sa poslovima upravljanja i organizovanja.
Prof. dr Miroslav Savković

Uzimajući kao saznajnu premisu interdisciplinarni ključ za istra-živanje, analizu i promišljanje brojnih pitanja upravljanja masovnim medijima u savremenom društvu, autor u studiji MENADžMENT MASOV-NIH MEDIJA afirmiše jednu relativno novu teorijsku disciplinu, nezaobilaznu u razumevanju komunikacione prakse, u koju se danas ne može proniknuti bez razumevanja i objašnjavanja svih aspekata insti-tucionalizovanog funkcionisanja masovnih medija. To čini empi-rijski utemeljenim i teorijski konzistentnim povezivanjem istorije ma-sovnih medija, njihove društvene pozicioniranosti i uslova u kojima deluju kao društvene organizacije kojima se upravlja u javnom interesu i/ili iz lukrativnih razloga... Jezičko-stilski korektan rukopis je u svakom delu metodološki promišljen i teorijski iscrpan, posebno kada je reč o analizi specifičnosti procesa menadžmenta u razli-čitim medijskim organizacijama i sektorima koji proističu iz te-hničko-tehnoloških karakteristika i ekspresivnih mogućnosti pose-bnih masovnih medija – svih štampanih, filma, radija, televizije i interneta.
Prof. dr Mirko Miletić

List Price: 1,320.00 din.
Price: 1,056.00 din.