Probaj me, prodaj me


ISBN:
978-86-7558-696-8
pismo:
Latinica
strana:
212
format:
B5
teaser-text:

Savremena „kultura“ i mediji naučili su potrošače da naglašavaju značaj robne marke i dokazuju sopstvenu vrednost kroz kupovnu moć i različite materijalne artefakte, odnosno posredstvom nagomilavanja

povez:
Broš

Savremena „kultura“ i mediji naučili su potrošače da naglašavaju značaj robne marke i dokazuju sopstvenu vrednost kroz kupovnu moć i različite materijalne artefakte, odnosno posredstvom nagomilavanja „identiteta“ preuzetih iz predstava o robi i njenom brendu na televiziji i filmu, te u štampanim medijima, a ponajviše u reklami. U potrošačkom društvu, u lancu globalne tržišne komunikacije, roba postaje pošiljalac poruke, deo masovne kumunikacije i veoma uticajni medij koji, s obzirom na dejstvo, gotovo da prevazilazi sva ranija komunikaciona sredstva tradicionalnih medija. Nastajanjem masovnih i novih medija: reklame, filma, radija, televizije, Interneta, pa čak i billborda, kao i drugih sredstava oglašavanja, potrošnja postaje bitan socio-kulturni fenomen epohe, koji učvršćuje medijsko-tržišne veze i stvara nove kontekste značenja i vrednovanja u savremenom društvu.
O svim ovim pojavama, u knjizi Mediji i potrošačko društvo, kompetentno i angažovano progovara Danijela Pantić, autorka koja i sama reprezentuje savremeni svet kulture i medija, čime ga, svojim pogledom „iznutra“, razotkriva i kritički dovodi u pitanje.
Prof. dr Divna Vuksanović

List Price: 770.00 din.
Price: 616.00 din.